Tefal Bludrop Sleeve N3110610 drinkfles 0,5L RVS/Groen - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Claudia 02-12-2021

Aanrader!

Deze drinkfles is echt een aanrader! Door het QuickPress systeem kun je met één klik de fles openen en vervolgens met één klik weer sluiten. Dit is vooral heel erg handig onderweg in de auto of tijdens het sporten. De fles lekt niet en de drank blijft voor een lange tijd warm / koud.

Pluspunten

• Lekvrij
  • Handig in gebruik
  • Blijft lang de gewenste temperatuur behouden

Minpunten

• Niet vaatwasserbestendig
  • Wat prijziger dan andere drinkflessen

Oskar 01-12-2021

Mooie fles

Het is een mooie fles die de dranken goed koel houdt.

Nadeel
Kan niet in vaatwasser
Dop gaat niet dicht als hij te vol is

• Koelt goed

Minpunten

• Niet vaatwasserbestendig

c*****************@h********** 01-12-2021

Fijne thermosfles!

Wat een fijne fles is dit! Het doet exact wat het beloofd; koude dranken blijven lang koud en mijn koffie is in de middag nog net zo warm als dat het 's ochtends uit mijn apparaat kwam! Het design is mooi en praktisch, de dop drinkt gemakkelijk, vooral met warme dranken. Handig om mee te nemen onderweg en kan aan het einde van de dag in de vaatwasser! Ik ben fan.

• Prijs/kwaliteit
  • vaatwasmachinebestendig

milou0987 24-11-2021

Super handige drinkfles

De Bludrop Sleeve drinkfles van Tefal is, vind ik, de beste thermos fles op de markt! Koude dranken blijven lang zat koud en warme dranken blijven heerlijk lang warm. Ook vind ik het uiterlijk van de drinkfles erg mooi, er zit goede grip op en het wordt daardoor niet enorm warm voor je handen. De opening is groot genoeg dus je kan gemakkelijk thee, koffie, water of ijsblokjes erin doen zonder dat alles over je handen heen gaat. De Bludrop Sleeve drinkfles van Tefal heeft ook een handig formaat, het is redelijk small en lang dus past perfect in de auto houder. Ik heb het vooral gebruikt voor thee als ik naar mijn werk moest, zelfs als ik op werk aan kwam (na 1,5 u rijden) was de thee nog heet, echt geweldig! Verder is de Quick press ongelofelijk handig, je klikt het in en je kan drinken. Als je het weer wil afsluiten klik je er weer in. Zeker in de auto is dit ideaal. Daarnaast lekt de fles niet. Al met al ben ik erg tevreden over deze drinkfles.

• Inhoud blijft lang koud / warm
  • Makkelijk te reinigen

Flyingfrenk 23-11-2021

Mooi en fijne thermosfles

Super thermosfles. Ik gebruik hem vooral bij wandelingen of fietstochten. De koffie blijft lekker warm. Het is een mooi design en handig om mee te nemen. Aan te raden voor iedereen die wel is een wandeling of fietstocht maakt. Prima ook om evt. koffie in te kopen, duurzaam aspect ook.

• Gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• Nog niet ontdekt

d****************@h********** 18-11-2021
  • Product gekregen

Zeer goede thermofles

Goede fles, stevig design. Fijn dat het geen plastic is en toch wel de grip sleeve erom heen blijft. Heet drinken blijft zeker 20uur+ warm voor wat we nu hebben kunnen testen. Buitenkant blijft wel gewoon netjes koud/lauw. Je kunt bijna zeggen té goed dus. Al met al echt een aanrader.

Pluspunten

• mooi design
  • Stevige grip

Minpunten

• Halsopening wat klein voor vaatwasser

e**************@h********** 17-11-2021

Mooie thermofles voor dagelijks gebruik!

Ideale thermofles om mee te nemen voor onderweg of voor op het werk! De fles lekt niet en de dop is erg eenvoudig in gebruik, je hoeft deze alleen maar in te drukken om vervolgens te kunnen drinken/schenken.
Daarnaast worden de dranken erg lang koel of heet gehouden, dit werkt echt! Eenvoudig zelf schoon te maken, maar in de vaatwasser kan ook. Door de ‘sleeve’ heeft de fles voldoende grip, hierdoor staat deze stevig maar zal deze ook zeker niet snel uit de zijkant van je rugzak vallen bijvoorbeeld.

Al met al een ideale thermofles voor dagelijks gebruik

LaiBs 16-11-2021

Top

Ik heb gekozen voor deze fles omdat ik op zoek was naar een isoleerfles om mijn warme thee in mee te nemen in de ochtend en op kantoor weer te kunnen gebruiken voor water. Ik ben super tevreden over de isolatie van deze fles. Warme drank blijft goed en lang warm en koud blijft erg lang koud. De drukknop is daarnaast ook heel handig maar ik merk persoonlijk dat ik het toch fijner vind om de dop eraf te halen bij het drinken. De fles heeft daarnaast een siliconenhoes wat het gebruik ook fijner maakt. Al met al ben ik heel tevreden over dit product.

Pluspunten

• Isoleert goed
  • Lekt niet

Minpunten

• Siliconen sleeve moeilijk terug te plaatsen

davesterrrr 16-11-2021

De beste thermos fles!

De drinkfles van Tefal is mijn nieuwe favoriet voor het drinken van warme en koude dranken!

Koude dranken blijven 24 uur koud zonder dat er condensatie aan de buitenkant vormt. Perfect voor de sportschool of voor tijdens het reizen. Warme dranken zoals koffie blijft heet voor 12 uur waarmee het uiterst geschikt is voor op werk.

De Sleeve zorgt voor een goede grip en voorkomt ook dat het gaat schuiven aangezien het ook de onderkant bedekt.

Mijn favoriete kenmerk is de quick-press Om te drinken hoef je slechts de dop in te drukken. En om het weer te sluiten, druk je er nogmaals op.
Geen gedoe met het op en afdraaien van een dop. Super snel en 100% lekvrij. Geniaal en een revolutie voor alle drinkflessen.

Pluspunten

• geweldige quick press
  • behoudt de temperatuur goed
  • mooi design

Avi 16-11-2021

Fijne, kwalitatieve thermosfles

De thermosfles was eerst wat wennen gezien de dop die erop zit. Eens gewend vind ik het een superfijne fles, erg kwalitatief en hij ziet er ook leuk uit! Mijn dranken blijven heel erg lang warm of koud, en de fles is ook makkelijk te reinigen: De dop uit elkaar draaien en de vaatwasser in ermee! Ik ben tevreden!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Dranken blijven lang warm/koud
  • Makkelijk te reinigen